Ostatni produkt
looky4_hd2.jpeg

Looky HD 4+

Cena:2 699.00
Wizyt:
Dzisiaj: 124 Wszystkich: 455555
Zobacz jak kupić na raty
Przejdź do strony Fundacji Świat według Ludwika Braillea

UWAGA! Podane na stronie ceny, szczególnie sprzętu specjalistycznego, są zależne od kursów walut!
Mimo naszych starań, ceny mogą być nieaktualne. Dlatego też, przed realizacją zawsze potwierdzamy złożone zamówienie. Jest o tym mowa w
regulaminie.

Porusz Umysł

komunikacja alternatywna » aktywizacja i edukacja

Cena:79.00
Oblicz ratę
Zakupy na raty od 100 złotych wartości zamówienia
dostępny
Program Porusz umysł narodził się z wiedzy, doświadczeń w pracy i obserwacji rozwoju dzieci. Jest to program komputerowy wspomagający rozwój psychoruchowy dzieci i młodzieży. Kierowany jest do wszystkich w celu podniesienia umiejętności szkolnych, zapobiegania deficytom, osiągania sukcesów, podnoszenia motywacji do zdobywania wiedzy w sposób szybki i trwały. Ćwiczenia i zadania są formą treningu, który wydobywa potencjał intelektualny dziecka i rozwija go wszechstronnie.
 
Porusz umysł jest szczególnie zalecany dla:

- dzieci z dysleksją,
- dzieci nadpobudliwych psychoruchowo,
- dzieci niepełnosprawnych ruchowo,
- dzieci zdolnych, które dzięki programowi Porusz umysł mogą przyspieszyć tempo nauki,
- dorosłych uczących się, którzy dzięki programowi rozwijają swoje umiejętności w zakresie szybszego uczenia się, logicznego myślenia, trwałych procesów pamięci.
Oprogramowanie Porusz umysł jest podzielone na grupy wiekowe oraz wersję nauka i zabawa. Wszystkie ćwiczenia wykonywane są na trzech lub czterech poziomach zgodnie z zasadą stopniowania trudności.
Realizacja ćwiczeń w programie Porusz umysł to trening zmysłowy, logicznego myślenia, pamięci i słowotwórczy. Zadania wpływają na: koncentrację uwagi, koordynację wzrokowo - ruchowo - słuchową, spostrzegawczość, różnicowanie, analizę i syntezę wzrokowo - słuchową, procesy logicznego myślenia, szybkość reakcji na bodźce, procesy pamięci, czytanie, pisanie, liczenie - myślenie matematyczne, kształtowanie wyobraźni, procesy słowotwórcze, rozumienie słyszanego tekstu, rozumienie czytanego samodzielnie tekstu.