Losowy produkt
topolino.gif

Topolino Smart

Cena:19 999.00
Ostatni produkt
switchposer1.jpg

Switch Poser

Cena:449.00
Wizyt:
Dzisiaj: 24 Wszystkich: 394778
Zobacz jak kupić na raty
Przejdź do strony Fundacji Świat według Ludwika Braillea

UWAGA! Podane na stronie ceny, szczególnie sprzętu specjalistycznego, są zależne od kursów walut!
Mimo naszych starań, ceny mogą być nieaktualne. Dlatego też, przed realizacją zawsze potwierdzamy złożone zamówienie. Jest o tym mowa w
regulaminie.

regulamin

  1. Zamawianie towaru
    1. Zamówienia w naszym sklepie internetowym można składać przez 24-godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
    2. Zamówienia złożone po godzinie 16 w dni powszednie, w soboty oraz w niedzielę i święta rozpatrywane będą następnego dnia roboczego.
    3. Wszystkie podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
    4. Ceny większości produktów są mocno skorelowane z kursami walut i mogą ulec zmianie. Dlatego też podczas telefonicznego potwierdzania zamówienia informujemy m.in. o aktualnych cenach.
    5. Jeśli cena towaru wynosi 0,00 PLN oznacza to, że cena jest dostępna na telefon.
    6. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu, pod którym nasz pracownik będzie mógł potwierdzić Państwa zamówienie, albo odpowiedź na e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia. Proszę uważnie przeczytać treść maila podsumowującego i potwierdzajacego zamówienie. E-mail taki jest generowany automatycznie przez nasz system i wysyłany po otrzymaniu przez nas zamówienia. Proszę się nie niepokoić, że w mailu tym nie ma polskich znaków.
    7. Zamówienia, których nie uda nam się potwierdzić telefonicznie bądź mailowo w ciągu najbliższych trzech dni roboczych, nie będą realizowane.
    8. W przypadku produktów sprowadzanych na Państwa indywidualne zamówienie warunkiem ich realizacji jest wpłata zaliczki osobiście w naszym biurze bądź przelewem na rachunek bankowy.
    9. W przypadku zamówień dokonywanych przez firmy lub instytucje prosimy dodatkowo o podanie nazwiska osoby z którą możemy się kontaktować.
    10. W przypadku zakupu na raty, konieczne jest podanie adresu e-mail, na który zostanie wysłany link do wniosku kredytowego, jaki klient wypełnia. Sprzedaż będzie zrealizowana wyłącznie po zakończeniu procedury kredytowej.
  2. Dostawa i odbiór towaru
    1. Istnieje kilka sposobów odbioru i dostawy towaru:
      • Odbiór osobiście w dowolnie uzgodnionym z nami terminie.
      • Dowóz i instalacja przez kierowcę z naszej firmy. Dowóz możliwy jest na terenie całego województwa lubelskiego, a koszt uzależniony jest od odległości.
      • Wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
      • Wysyłka firmą kurierską.
    2. Pozycje brajlowskie, zeszyty, sprzęt specjalistyczny oraz zestawy komputerowe wyposażone w sprzęt lub oprogramowanie specjalistyczne wysyłamy na nasz koszt.
    3. W przypadku wysyłki za pobraniem, jej koszt zależy od wagi oraz wartości przesyłki i będzie konsultowany z kupującym podczas telefonicznego lub mailowego potwierdzania zamówienia.
    4. Wraz z dostarczonym towarem otrzymacie Państwo dokumenty potwierdzające sprzedaż tj. fakturę VAT lub paragon fiskalny oraz karty gwarancyjne na zakupiony sprzęt.
  3. Zastrzeżenia
    1. Firma P.H.U. Impuls Ryszard Dziewa nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku niedotrzymania terminu dostawy, przerwy w produkcji, utratę zysku bądź inne straty pośrednie powstałe w wyniku niedostarczenia towaru w określonym terminie.
    2. Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ew. błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny przed podjęciem decyzji o zakupie.
  4. Odstąpienie od umowy sprzedaży
    1. zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz.827) klient ma prawo, w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny.
    2. W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do złożenia oświadczenia na piśmie w określonym wyżej terminie. Ponadto klient zobowiązany jest do dostarczenia towaru w stanie nie zmienionym tj. nie noszącym śladów używania oraz zawierającego oryginalne opakowanie i komplet wyposażenia, o ile takowe zostało dostarczone.
    3. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia przesyłki spoczywa na Kliencie. Do przesyłki należy dołączyć kopie faktury VAT lub oryginał paragonu fiskalnego wraz ze wszystkimi dokumentami wydanymi w dniu zakupu oraz podać dokładne dane wraz z numerem rachunku bankowego, na który ma być dokonany zwrot pieniędzy za zakupiony towar. W przypadku gdy Klientowi została wystawiona faktura VAT, zwrot zapłaconej kwoty może nastąpić dopiero po otrzymaniu od Klienta podpisanej kopii faktury korygującej. Zwrot nastąpi w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru i kompletu dokumentów..
    4. Poniesione przez klienta koszty dostawy zwracanego towaru będą również zwrócone o ile klient prześle towar w sposób ustalony ze sprzedawcą. W przeciwnym razie sprzedawca zwróci tylko koszty dostawy do kwoty kosztów standardowej przesyłki.