UWAGA! Podane na stronie ceny, szczególnie sprzętu specjalistycznego, są zależne od kursów walut!
Mimo naszych starań, ceny mogą być nieaktualne. Dlatego też, przed realizacją zawsze potwierdzamy złożone zamówienie. Jest o tym mowa w
regulaminie.

serwis

Serwis Gwarancyjny

Sprzedawany przez firmę P.H.U. Impuls sprzęt objęty jest gwarancją.

Zestawy komputerowe

Zestawy komputerowe posiadają certyfikat CE, budowane są z podzespołów renomowanych producentów i objęte są dwuletnią gwarancją, świadczoną w systemie serwisu "door to door".

W przypadku zaistnienia awarii, klient kontaktuje się z nami telefonicznie w celu ustalenia numeru zgłoszenia reklamacji, tzw. RMA. Po nadaniu tego numeru, jednostkę należy wysłać firmą kurierską DHL, na wskazany przez nas adres i na koszt serwisu. Po naprawieniu sprzęt zostanie również na koszt serwisu odesłany do klienta.

Komputerowe urządzenia peryferyjne: monitory, skanery, drukarki, itp

Urządzenia peryferyjne objęte są w przeważającej większości gwarancją producenta, świadczoną również w systemie serwisu "door to door".

Na wszystkie monitory udzielana jest 3-letnia gwarancja.

Drukarki i skanery są objęte roczną, 2- lub 3-letnią gwarancją producenta.

Notebooki

Na notebooki producenci udzielają od roku do 3 lat gwarancji. Z reguły jest to gwarancja "door to door".

Instalacja oprogramowania

Osobom niepełnosprawnym, które zakupią u nas komputery ze specjalistycznym oprogramowaniem, świadczymy w okresie gwarancji, bezpłatną usługę instalacji zakupionego u nas systemu operacyjnego, sprzętu i oprogramowania specjalistycznego. Prosimy tylko o dostarczenie niezbędnego sprzętu do naszego punktu. Jeśli klient chce, by instalacja odbyła się u niego w domu, ponosi wówczas umowne koszty dojazdu.

W każdym innym przypadku koszty instalacji są następujące:

  • system operacyjny: 50 PLN
  • sprzęt (drukarki, skanery, itp): 25 PLN
  • sprzęt i oprogramowanie specjalistyczne: 25 PLN
  • inny sprzęt i oprogramowanie: 25 PLN

W przypadku świadczenia usługi w domu klienta, do kosztów usługi doliczane są umowne koszty dojazdu.

Sprzęt specjalistyczny dla niepełnosprawnych

Sprzęt specjalistyczny objęty jest roczną lub dwuletnią gwarancją producenta. W przypadku zaistnienia awarii, prosimy o kontakt telefoniczny lub dostarczenie sprzętu do nas.