Serwis i usługi

Serwis gwarancyjny

Sprzedawany przez firmę P.H.U. Impuls sprzęt objęty jest gwarancją.

Zestawy komputerowe

Sprzedawane zestawy komputerowe posiadają certyfikat CE, budowane są z podzespołów renomowanych producentów i objęte są dwu- lub trzyletnią gwarancją producenta, świadczoną w systemie serwisu "door to door".

W przypadku zaistnienia awarii, klient kontaktuje się telefonicznie z naszą firmą lub bezpośrednio z producentem, w celu ustalenia numeru zgłoszenia reklamacji, tzw. RMA. Po nadaniu tego numeru, komputer należy przygotować do wysyłki firmą kurierską i postępować zgodnie z instrukcjami serwisu. Wysyłka w okresie gwarancji odbywa się na koszt serwisu. Po naprawieniu sprzęt zostanie również na koszt serwisu odesłany do klienta.

Notebooki

Na notebooki producenci udzielają od roku do 3 lat gwarancji. Z reguły jest to gwarancja "door to door", a zgłoszenia awarii dokonuje się bezpośrednio w serwisie producenta.

Infolinie i witryny najpopularniejszych producentów notebooków:
  • Acer - 22 209 89 88,
  • Apple - 800 441 18 75,
  • Asus - 22 571 80 40,
  • Dell - 22 507 17 00,
  • HP - 22 5 666 000,
  • Huawei - 800 811 110 (nr bezpłatny) lub 223 811 110.

Komputerowe urządzenia peryferyjne: monitory, skanery, drukarki, itp

Urządzenia peryferyjne objęte są w przeważającej większości gwarancją producenta, świadczoną również w systemie serwisu "door to door". Zazwyczaj monitory objęte są dwu lub trzyletnią gwarancją producenta. Natomiast drukarki, skanery i urządzenia wielofunkcyjne mogą być objętę roczą lub dwuletnią gwarancją. Czasem po rejestracji producent rozszerza gwarancję do trzech lat.

Infolinie i witryny najpopularniejszych producentów urządzeń peryferyjnych:

  • Brother - 801 333 803 lub 22 500 94 94 ,
  • Canon - 22 583 43 07,
  • HP - 22 5 666 000,
  • LG - 801 54 54 54,
  • Plustek - 22 102 50 00,
  • Samsung - 801 172 678 lub 22 607 93 33.

Sprzęt specjalistyczny dla niepełnosprawnych

Sprzęt specjalistyczny objęty jest roczną lub dwuletnią gwarancją producenta. W przypadku zaistnienia awarii, prosimy o kontakt telefoniczny lub dostarczenie sprzętu do nas.

Instalacja oprogramowania

Osobom niepełnosprawnym, które zakupią u nas komputery ze specjalistycznym oprogramowaniem, świadczymy w okresie gwarancji, bezpłatną usługę instalacji zakupionego u nas systemu operacyjnego oraz sprzętu i oprogramowania specjalistycznego. Prosimy tylko o dostarczenie niezbędnego sprzętu i oprogramowania do naszego punktu. Jeśli klient chce, by instalacja odbyła się u niego w domu, ponosi wówczas umowne koszty dojazdu. W celu ustalenia warunków instalacji prosimy o kontakt.

W każdym innym przypadku koszty instalacji są następujące:

  • system operacyjny wraz ze sterownikami i aktualizacjami: 100 PLN,
  • sprzęt (drukarki, skanery, itp): 25 PLN,
  • sprzęt i oprogramowanie specjalistyczne: 25 PLN,
  • inny sprzęt i oprogramowanie: 25 PLN.

W przypadku świadczenia usługi w domu klienta, do kosztów usługi doliczane są umowne koszty dojazdu.