oprogramowanie aktywizujące i edukacyjne

Niektóre dzieci ze względu na ograniczenia ruchowe lub poznawcze mają trudności w posługiwaniu się plasteliną, farbkami, kredkami czy długopisem. Takie dzieci mogą skorzystać z różnego rodzaju programów multimedialnych, które można obsługiwać nawet jednym specjalnym przyciskiem, dzięki czemu dziecko nawet z większą niepełnosprawnością ruchową może samodzielnie rysować, malować, układać puzzle, uczyć się liter, cyfr, kształtów, kolorów, a nawet grać w różne gry.

Oprogramowanie aktywizujące i edukacyjne wszechstronnie wspomaga rozwój dziecka z niepełnosprawnością, dając mu narzędzia do twórczego działania, a tym samym zapewniając poczucie sprawstwa. Dziecko uświadamia sobie, że posługiwanie się myszką i innym oprzyrządowaniem związanym z programem wywołuje określony efekt na ekranie komputera. Programy przyczynowo-skutkowe, do łatwego rysowania oraz różnego rodzaju gry edukacyjne rozwijają percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową, wprowadzają w świat kolorów, kształtów, dźwięków, rozwijają zdolności poznawcze: myślenie, spostrzegawczość, koncentrację, uwagę, kształtują umiejętności językowe, rozwijają umiejętności szkolne: liczenie, czytanie i pisanie.

Poza tym oprogramowanie multimedialne stanowi również doskonałe uzupełnienie pracy nauczyciela pozwalając na uatrakcyjnienie zajęć, dostosowanie programów nauczania, atrakcyjne narzędzie utrwalania przyswojonej wiedzy i umiejętności. Ogólnie można więc powiedzieć, że programy aktywizujące i edukacyjne stanowią doskonałe wsparcie rozwoju dziecka, czy osoby dorosłej z niepełnosprawnością intelektualną, jak również wsparcie dla rodziców, nauczycieli i terapeutów.

Sortuj wg:
  • Ćwiczenia Kolorowe literki I

    Kolorowe literki I - zabawy uczące liter

    Na płycie znajdują się zadania wprowadzające dziecko w świat liter: prezentacje liter, zadania uczące rozpoznawania, kojarzenia pierwszej litery wyrazu, podpisywania obrazków, a także układanki i kolorowanki.

    Cena:35.00
  • Alfabet - multimedialne zabawy

    Alfabet - multimedialne zabawy

    Program ALFABET to multimedialne zabawy na materiale obrazkowym, literowym, wyrazowym z jednoczesnymi zabawami dźwiękami mowy (głoskami). Zawiera obrazkowo-dźwiękową naukę liter i wyrazów, identyfikowania ich z głoskami. Powstał z myślą o zastosowaniu go jako pomocy dydaktycznej w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym do rozwijania gotowości szkolnej w zakresie czytania i pisania.

    Cena:70.00
  • Zestaw 21 ćwiczeń do nauki j. angielskiego Reading World

    Reading World - zestaw 21 ćwiczeń do nauki j. angielskiego

    Zestaw 21 ćwiczeń/gier do nauki języka angielskiego. Rozwija umiejętności czytania liter, rozpoznawania słów po angielsku.

    Różne ćwiczenia pozwalają na pracę z pojedynczymi literami, budowanie słów lub pracę z wyrazami. Program uczy kolejności alfabetycznej, kojarzenia obrazów z wyrazami.

    Cena:379.00
  • Gry edukacyjne Matematyka

    Matematyka - 7 gier do nauki w zakresie do 10

    Piękna grafika, zaskakujące elementy i ciekawe zadania zachęcają ucznia do pracy z grą Matematyka. Siedem programów, które w oryginalny sposób przedstawiają działania matematyczne w zakresie 10, łączy naukę z zabawą. Uczeń utrwala materiał i doskonali umiejętności matematyczne. Program polecany również dla osób z dyskalkulią i akalkulią.

    Cena:299.00
  • Zabawy edukacyjne Policzmy

    Policzmy - doskonalenie umiejęctności liczenia

    Liczenie na konkretach, porównywanie, rozpoznawanie liczb – te i wiele innych umiejętności dziecko doskonali podczas pracy z programem Policzmy. Kolorowa grafika i atrakcyjna forma gier zachęcają dziecko do nauki przez zabawę. Program przeznaczony jest dla dzieci w wieku przedszkolnym, starszych z niepełnosprawnością intelektualną, a także dla osób z dyskalkulią lub akalkulią.

    Cena:299.00
  • Ćwiczenia z liczbami od 1 - 20

    123 - ćwiczenia z liczbami od 1 - 20

    123 to program wymyślony do ćwiczenia z liczbami od 1 do 20. Zawiera 10 zabawnych ćwiczeń, utrwalających umiejętności liczenia do 20. Można z nim ćwiczyć dodawanie, odejmowanie z pomocą wielu animacji, muzyki i niespodzianek! Program 123 jest odpowiedni do początkowej edukacji matematycznej, dla edukacji specjalnej i przedszkolnej.

    Cena:379.00
  • Zabawy edukacyjne

    Zabawy edukacyjne

    Zabawy edukacyjne na płytach CD: Tangram, Słoneczne układanki, Zimowe układanki, Gwiazdkowe układanki, Kartki świąteczne, Kolorowanki, Układanki-dobieranki (1, 2, 3).

    Cena dotyczy jednego programu.

    Programy te nie wymagają instalacji.

    Cena:20.00
  • Ogólnorozwojowe oprogramowanie Porusz Umysł

    Porusz Umysł - ogólnorozwojowy program edukacyjny

    Program Porusz umysł narodził się z wiedzy, doświadczeń w pracy i obserwacji rozwoju dzieci. Jest to program komputerowy wspomagający rozwój psychoruchowy dzieci i młodzieży. Kierowany jest do wszystkich w celu podniesienia umiejętności szkolnych, zapobiegania deficytom, osiągania sukcesów, podnoszenia motywacji do zdobywania wiedzy w sposób szybki i trwały.

    Cena:79.00
  • Zrzut ekranu programu SwitchIt Sports Extra

    SwitchIt - programy do nauki pracy ze switchem

    Programy przeznaczone są dla początkującego użytkownika AT do nauki pracy ze switchem. Ciekawe scenki przydadzą się w czasie zajęć rewalidacyjnych, logopedycznych a fiszki w języku angielskim pomogą opanować słownictwo w zakresie wybranych sportów, związane z farmą i rolnictwem, z nawykami higienicznymi i ze świętami Bożego Narodzenia.

    zapytaj o cenę
  • Przełącznik Cosmo

    Cosmo - system doskonalenia umiejętności motorycznych, komunikacyjnych i poznawczych

    Cosmo to wielokrotnie nagradzany system, który zmienia sposób, w jaki uczniowie mogą doskonalić swoje umiejętności motoryczne, poznawcze i komunikacyjne.

    Wyświetlana pierwotnie cena dotyczy Cosmo Switch.

    Cena:1199.00